Laster Arrangementer

Kongressen gir plass til dialog og debatt, strategi- og perspektivtenkning og erfaringsutveksling. Videre fokuseres det på trender og utfordringer, og den innovasjon som er nødvendig i morgendagens nordiske kommuner.

Vi ser på kongressen som den naturlige møteplass for alle som er involvert i utviklingen av velferdsteknologi, for å få ny kunnskap, får å utvikle eget nettverk, men kanskje også for å bli inspirert!
Velkommen!

Ta med deg noen kollegaer! Vi garanterer hyggelige og nyttige dager på Forenbu. Gi beskjed til dine kollegaer og ditt nettverk om denne kongressen. Ønsker du å videresende vårt informasjonsbrev, så finner du det ved å TRYKKE HER (Kommer 14.2.)
Her kan du printe ut programmet; TRYKK HER (Kommer 14.2.)

Målgruppe:
Alle som arbeider med frihets-, mestrings- og velferdsteknologi; utvikling, installering, implementering, administrasjon, evaluering, utvelgelse, oppfølging, mm

Tid: 12. – 14. juli 2023

Sted: Oslo/Fornebu, Quality Hotel Expo

Foreleserbibliografi  (Kommer 20.3.)

Kongressekretariat/Registrering:
NORDIC WELFARE TECH – 2023
Pb. 1535 Vika, 0117 Oslo
Telefon: 23 11 45 00 / 90 16 30 16
E-post: post@fagligforum.no    –   Web: www.fagligforum.no

Kongresskomité:
Lege og rådgiver Nils Holand, Lillehammer kommune
Rådgiver Gunn Hegdahl, Faglig Forum
Flere kommer til
Kongressleder Jan Bølstad, Faglig Forum

Faktaark som pdf: TRYKK HER  (Kommer 14.2.)

Deltakeravgift: Nkr. 4.620,-
Deltakeravgiften inkluderer lunsj og kaffe/te alle dager, dokumentasjon og evt. annet materiell.

Overnatting på Quality Hotel Expo:
Enkelt rom m/ frokost:   Nkr. 1.675,-
Dobbelt rom m/ frokost  Nkr.  1.175,- per person

Se påmeldingsskjema:
1 = Quality Hotel Expo, kun tilbud om dette hotellet
Du kan lese mer om hotellet her (samme som konferansested)

Middag: (angi riktig dag i påmeldingsskjemaet)
1. Søndag, 11. juni, 2 retters middag, kr. 530,-
2. Mandag, 12. juni, Tapas og blues, kr. 720,-
3. Tirsdag, 13. juni, 3 retters middag* kr. 990,-
* inkl. ett glass musserende, ett glass hvit og ett glass rødt vin/evt øl eller mineralvann, musikk, underholdning og dans

Påmeldingsfrist: 14. april

Påmelding:
Benytt vår elektroniske påmeldingsslipp. Du vil få en umiddelbar elektronisk bekreftelse, som kun er bekreftelse på at du har sendt din påmelding. Den offisielle bekreftelsen kommer så snart vi har nok påmeldte til arrangementet, senest ved påmeldingsfristen. Ikke kjøp billetter før du har fått endelig bekreftelse fra oss. Ring oss gjerne for å sjekke ut hvis du begynner å bli utålmodig. Vårt telefonnummer er 23 11 45 00 eller 90 16 30 16.

Innbetaling og bekreftelse:
Gi oss eksakt opplysning hvor vi skal sende faktura. Oppgi helst organisasjonsnummer.
Bekreftelse, faktura og kortfattet informasjon sendes pr mail.
Bekreftelse sendes fra oss hver fredag/lørdag.

Avbestilling:
Du kan avbestille din påmelding når som helst eller overlate plassen til en arbeidskollega. Send din avbestilling eller endring på mail; post@fagligforum.no
Vær imidlertid oppmerksom på følgende avbestillingsgebyr (gjelder ikke når en arbeidskollega deltar i stedet;
= 21 dager >= 8 dager; kr. 600,-
= 7 dager   >=4 dager;  kr. 1.200,-
< = 4 dager eller ikke fremmøte; ingen refusjon.
I tillegg eventuelle hotellkostnader og bestilte billetter

Elektronisk dokumentasjon:
Alle påmeldte vil en uke før arrangementet få tilsendt en tilgangskode til kongressens eget nettsted. Tilgangskoden består av brukernavn og passord. Her vil du finne oppdatert program, deltakerliste, presentasjon av foreleserne, din eventuelle bestilling av hotell og måltider. 3-4 dager før arrangementet vil vi sende deg kongressens «programblad», som inneholder oppdatert program, inkludert sesjoner, deltakerliste, utstillerliste og annen viktig informasjon. 1.-2 dager før kongressen vil vi sende deg første versjon av E-boka, som i tillegg til innholdet i programbladet inneholder sammendrag av de fleste presentasjonene. Sammendraget skal gi deg et bedre grunnlag å velge mellom hvilken sesjoner du ønsker å delta i. Etter kongressen vil E-boka også inneholde de ulike presentasjonene.
Vi garanterer en svært fyldig faglig dokumentasjon fra kongressen.

Forbehold:
Kongressen vil bli gjennomført forutsatt nok påmeldte. Kjøp derfor ikke billett før du får en endelig bekreftelse fra Faglig Forum om at det er nok påmeldte..

Prioritet:
Ved overtegning prioriteres påmeldingene i mottatt rekkefølge.

Billettbestilling:
Tog, ferge- eller flybilletter kan bestilles gjennom Berg Hansen reisebyrå på Jessheim. De vil fremskaffe de billigste billettene til deg.
Telefon: + 47 63 94 27 80 Telefaks: + 47 63 97 34 91
Epost: jessheim@berg-hansen.no

Rutetider
Her finner du noen mulige transportører og rutetider til Faglig Forum arrangement;

TRYKK HER  SAS
TRYKK HER  WIDERØE
TRYKK HER  NORWEGIAN
TRYKK HER  VY
TRYKK HER  Flybussen
TRYKK HER  Norgesbuss
TRYKK HER  Ruter

Deltakerbevis:
Alle deltakere får godkjent deltakerbevis med påført antall timer. Deltakerbeviset henter du fra kongressens egne nettside etter gjennomført kongress.

Virtuell utstilling: åpner en måned før kongressen

Send inn abstract eller poster
Abstract/Presentasjon
Vi vet at mange arbeider med fagutvikling, organisasjonsutvikling eller kvalitetsforbedrende tiltak. Og vi vet også at mange ikke synes dette er noe «viktig». Men vi vet! Det er stor interesse blant deltakerne å høre om lokale utviklingsprosjekt, og det er mye læring i å presentere fagstoff. Vi synes også det er et slags fagansvar å dele kunnskap med kollegaer. Og noe av intensjonen med kongressen er å skape en arene for fagutvikling og erfaringsutveksling.
Vi anmoder derfor alle interesserte om å delta med et innlegg i parallellsesjonene eller med et poster/plakatbidrag i den faglige utstillingen. Vi vet det foregår mye utviklingsarbeid innen fagfeltet. Ikke nøl med å foreslå at nettopp ditt prosjekt eller utviklingsarbeid bør presenteres.
Alle som deltar i kongressen med et innlegg i parallellsesjonene, skal sende inn et kort sammendrag av innlegget, og skal ikke overstige en maskinskrevet A4 side eller 250 ord. Til E-boka kan du utvide sammendraget til inntil fire A-4 sider. Et innlegg skal i utgangspunktet ikke vare lenger enn 20 minutter, men dette er avhengig av hvor mange som skal prestere et innlegg i den enkelte sesjon. Dersom ditt innlegg krever mer enn 20 minutter, ber vi om at du anmerker dette spesielt. Vi kan i enkelte tilfeller åpne for innlegg med inntil 60 minutter.
Alle som presenterer innlegg, dog kun en person per innlegg, vil få refundert kr. 500,-. Det forutsettes at kongresskomiteen har godkjent innlegget, og at det er innsendt sammendrag innen fastsatte frister.

Poster/Plakat
Et poster/plakatbidrag består av en eller flere plakater med tekst, tegninger, illustrasjoner og eventuelt bilde. Alle poster/plakatbidrag vil bli hengt opp i et eget lokale eller i et eget område, og det er forventet at de som henger opp en poster, også er tilgjengelig for diskusjon med de som besøker utstillingen i den avsatte tiden.
Dersom du har skrevet en artikkel, levert inn en hovedoppgave eller utført annet vitenskapelig arbeid som kan egne seg som tema eller bidrag i en rundbordskonferanse, ber vi deg ta kontakt med kongresskomitéens sekretær, Jan Bølstad i telefon + 47 90 16 30 16.

Vi ønsker ditt bidrag som e-post i word-format. Kongressens e-post adresse: post@fagligforum.no  Bekreftelse på innsendt materiale vil bli formidlet senest to uker etter at vi har mottatt dette. Dersom du ikke har mottatt noen bekreftelse, ber vi deg ta kontakt med Faglig Forum. Alle innsendte bidrag vil bli gjennomgått av kongresskomitéen.
Tidsfrister;
1. mai;       frist for innmelding av abstract
9. mai;      innsending av en kort sammendrag
18. mai:    bekreftelse om godkjent innlegg vil være sendt fra komitéen.

Organisasjon
Kongressen arrangeres av Faglig Forum for helse- og sosialtjenesten.
Faglig Forum A/S er teknisk arrangør eller såkalt PCO.
Trenger du hjelp til å planlegge, organisere og gjennomføre kurs eller konferanser, kan du kontakte Faglig Forum i telefon 23 11 45 00 eller sende en mail til post@fagligforum.no

Personvern
Vi har utarbeidet er personvernerklæring som inneholder informasjon om dine rettigheter ved lagring av personopplysninger gjennom et kundeforhold hos Faglig Forum, og generell informasjon om hvordan vi behandler personopplysninger i henhold til gjeldende personvernlovgivning. Vi oppbevarer dine personopplysningene som du gir oss gjennom innsendt påmeldingsskjema eller via epost eller telefon. Denne informasjonen er navn, tittel, arbeidssted, adresse, e-postadresse og mobilnummer. I tillegg informasjon om hotellbestilling, middagsbestilling og evt. annet. Ingen andre vil få tilgang til denne informasjonen. Du kan når som helst be om å bli slettet fra våre lister.
Du kan lese vår personvernerklæring; TRYKK HER

Vi arbeider med programmet, og håper å presentere dette innen 15. februar

1Firma informasjon
2Deltakere
3Annen info - Send
Navn på evt. person som skal anvise faktura
Hvis du vet dette-Fyll inn

Share This Post, Choose Your Platform!